Lino nagradna igra


Ove godine svi ćemo biti vrijedni i puno učiti, zar ne? Učenje je uvijek lakše uz ukusne Lino proizvode kojima je najbolje započeti dan, a super dođu i za užinu i kao međuobrok. Za dobro učenje je jako važno i da smo odmorni, ali i kada se imamo vremena malo zabaviti i biti sretni i veseli:) Zato sam i ja pripremio puuno zanimljivosti za prve mjesece nove školske godine.
Tu je prije svega nova super nagradnu igra u kojoj možete osvojiti vrijedne nagrade:


Uz malo sreće, nagrade su na dohvat ruke. Sve što trebate učini je:

do 31.10. 2012.

poslati kovertu sa 

Kopijom računa i Lino lenticama 

od kupljenih ukupno 2kg Lino proizvoda 

                                             i

Vašim podacima: Ime i prezime, adresa , broj telefona

na moju adresu:

LINO  NAGRADNA IGRA

p.p. 160,

48001 Koprivnica

U Lino nagradnoj igri sudjeluju svi Lino proizvodi.
Koverte sa kopijom računa, lenticama i vašim podacima trebaju mi stići najkasnije do 31.10.2012., a nagradno izvlačenje će biti 16.11.2012. Sretne dobitnike ću objaviti 30.11.2012. na svojoj stranici i na www.podravka.com .
Roditelji, pridružite mi se i na Facebook-u jer vas tamo uskoro očekuje zabavna učilica pitalica u kojoj ćemo se skupa zabaviti i naučiti nešto novo. Možda vam za neke odgovore upravo pomognu vaši školarci :) Pripremio sam i ukusne nagradice koje će razveseliti cijelu obitelj.
Uživajte u školi i igrajte se sa mnom!

Sretno svima:) 

Nema komentara:

Objavi komentar